Subject: FW: Palun registreeri Merikese nimele
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 13:34:26 +0300

From: Mati Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 26, 2024 3:19 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Juurdepääs riigiteelt Näpi tee 5 kinnistule

Tere.

Juurdepääsu rajamine Lääne-Viru maakonna Rakvere valla Aluvere küla

Näpi tee 5 kinnistule (katastritunnus 77003:001:2870) riigiteelt nr 17208

läbi Näpi tee 3 kinnistu (katastritunnus 66101:001:0382).

Valmis versioon(manuses), riigitee ristumiskohast

Näpi-Roodevälja ehitamata kergtee on projektis vaid visualiseering
asukohana ja vajab  korrigeerimist.

Soovitakse Transpordiametiga kooskõlastust asukoha mõttes, et
projekteerimisega edasi minna.

Lugupidamisega,

Mati Siim
Teedespetsialist | Rakvere Vallavalitsus

 <tel:+3725129231> +372 512 9231
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> Kooli 2, Sõmeru alevik
 <https://goo.gl/maps/wR7NNe5vfPy1Ljdm9> 44305, Lääne-Virumaa

 <http://www.rakverevald.ee/> www.rakverevald.ee

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 1:07 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Jaan Kangur
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Juurdepääs riigiteelt Näpi tee 5 kinnistule

Pöördusite meie poole sooviga täpsustada juurdepääsu rajamise võimalusi
riigiteelt Lääne-Viru maakonna Rakvere valla Aluvere küla Näpi tee 5
kinnistule (katastritunnus 77003:001:2870) riigiteelt nr 17208
Näpi-Roodevälja tee (edaspidi riigitee). Eelnevalt on kohaliku
omavalitsuse esindaja telefoni teel maininud soovist rajada võimalusel
juurdepääs Näpi tee 5 kinnistule riigiteelt läbi Näpi tee 3 kinnistu
(katastritunnus 66101:001:0382). Täiendav mahasõit riigiteelt oleks
vajalik Näpi tee 5 kinnistule rajatava logistikakeskuse juurdepääsuks
(eeldatav liiklussagedus > 30 veoki ööpäevas). Detailplaneeringuga olevat
Näpi tee 5 kinnistule ette nähtud juurdepääs riigiteelt läbi Näpi tee 1
kinnistu (katastritunnus 77003:001:3300) – selle  juurdepääsu kasutamine
on võimalik ehituse aegselt, kuid logistikakeskuse valmimise järgselt ei
ole see enam mõeldav, sest suurte veokite manööverdamiseks ei ole Näpi tee
1 kinnistul piisavalt ruumi.

Näpi tee 3 ja Näpi tee 5 kinnistud piirnevad riigitee km 1,27-1,4 ning
riigitee aasta keskmine ööpäevane liiklussagedus antud asukohas on 1247
sõidukit.

Infopäringuna anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate
planeeringute põhimõtetele. Käesolev infopäringu vastuskiri ei ole
haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei teki õigusi ega kohustusi.

Nõustume Näpi tee 5 kinnistule riigiteelt täiendava juurdepääsu tagamiseks
ristumiskoha rajamisega riigitee km 1,31-1,36 vahemikus (vt manuses
väljavõte Maa-ameti kaardirakendusest).

Riigitee ristumiskoha ehitamiseks on vajalik ehitusseadustiku § 99 lg 3
alusel taotleda meie käest nõuded ristumiskoha ehitamiseks. Ristumiskoha
nõuete taotlemiseks palume huvitatud isikul (riigiteega piirneva kinnistu
e 17208 Näpi tee T1 (katastritunnus 66101:001:0365) kinnistu omanikul
(kohalik omavalitsus) või tema volitatud esindajal) esitada meile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  vabas vormis
digitaalselt allkirjastatud taotlus; volituse alusel toimides palume
taotlusele lisada ka volitus.

Riigitee ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga ristumiskoha
ehitamise lepingu, mis annab õiguse ristumiskoha ehitamiseks 5 aasta
jooksul. Ristumiskoha ehitamise nõuete väljastamisega või ristumiskoha
ehitamise lepingu sõlmimisega ei kaasne täiendavaid kulusid (riigilõiv),
kuid kõik ristumiskoha ehitamisega (sh projekteerimine, omanikujärelvalve
) seotud kulud kannab huvitatud isik.

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

Transpordiamet <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn